onsdag 6. april 2011

Plutselig skjedde det noe her ;)

Plutselig var det kommet opp veggplater og gulv på gjesterommet. Og plustelig var det begynt å komme opp veggplater i kjellerstuen. Det skjedde på ca. 2 dager. Ojojoj, dette kan vi like. Nå er jeg virkelig stolt av mannen min som har stått opp om morgenen, tatt seg av unger, sprunget ned i kjelleren og jobbet noen timer, dratt på jobb, for så å komme hjem på kvelden og gjøre litt til. Jeg blir skikkelig glad av sånt. Så glad at jeg retta opp de skjevhengte gardinene på stua og satt på endestykkene på gardinstengene. hehehe! Begynte til og med å rydde i boden. Det ene leder til det andre.

Nå er det nesten "bare" finishen som gjenstår her i huset, og det vet vel alle som har pusset opp at det er det som tar lengst tid. Men det er viktig. Det er det som setter prikken over i-en.

Da er det badet oppe og kjellerstue nr. 2 som gjenstår i denne omgang. Den andre kjellerstua blir gutterommet. Der skal Vegard få ha sine svære høyttalere, lerret, pokerbord og alle sine vakre manneting. 

Gjesterommet

Gjesterommet. Hvis vi bestemmer oss for å bli boende her, vil dette trolig bli et soverom til et av barna etterhvert. De som er oppe kan bli litt for små i lengden.

Vegard i full sving med saga

Kjellerstue nr.1 som skal være et kontor og hobbyrom. Skal også sette inn en seng, slik at det blir ekstra plass til gjester. Gulvet var så skjevt at her må det støpes før det legges nytt gulv.

2 kommentarer:

  1. Flott innsats altså!!:o) Bi nesten litt misunnelig, vi ha ikke fått gjort så mykji som vi ha ønska desverre. Vil dåkk kom hit å årn litt, så ska eg me glede pass onga!;o)
    Kji leng te regatta no, gleda meg te å sjå dåkk!:o)

    SvarSlett
  2. hehehe, trur Vegard spyr mens han pussa opp så lei som han e. men kanskje vess han får gratis øl?? :p haha! Nåja, det bi nok fart te dokk å etterkvart :) men det meir som må gjæres seinar. Vi ska jo f.eks lag nytt vaskerom og bad i kjellarn. Men først må vi få ny takst på huset, førr å få meir bøggelån. Også vil eg ha stør kjøkken etterkvart. men da må vi no bestem oss førr om vi ska bo her eller ikke. Så ferdig bi vi sekkert ailler. Førr kji snakk om at vi ska bøgg ny veranda, og kanskje ha ny garasje. hehe:)
    Ska tenk på regattan istedet førr ailt derre oppussingsstyret. Nei, det e jammen ikke leng igjen. Får sommerføggla i magan av å tenk på det .TENK AT I ÅR SKA EG DELTA SKIKKELIG! :D

    SvarSlett