mandag 4. juli 2011

Drømmebarnesengen

Denne har jeg siklet på i lang tid, men så er vi ikke akkurat rikfolk heller. Selvsagt kunne vi sikkert ha kjøpt den, men når jeg tenker på hvor mye annet man kan få istedet (som også er mer nødvendig), så frister det kanskje ikke likevel. Senga koster ca. 6000 kroner og det er eksludert madrassen som koster over 1000-lappen.  Jeg elsker turkisfargen på senga på bildet (sengen finnes i flere farger), så istedet skal jeg bare kjøpe en billig sprinkelseng i trehvit og male den i ca. samme farge. På Ikea har de en trehvit sprinkelseng til under 400 kr. Jeg synes ikke standardmøbler er kjedelige når man kan gjøre sin egen vri på dem. Men så var det store spørsmålet: Når skal vi noen gang komme oss til Ikea? Bestille sier du???  Vi har ventet i 6 mnd på en ussel benkeplate til kjøkkenet, så det har jeg gitt opp for lenge siden. Da er jo poden voksen før vi noen gang har fått tilsendt den sprinkelsenga.

Så for de pengene man sparer på å ikke kjøpe den senga, kan man  blant annet kjøpe en  Kili/Juno dukkeseng istedet :) Ironisk nok er bildet av dukkesenga mye større enn den originale barnesenga. 

Kilisengen (kopi av den opprinnelige Juno-sengen fra 40-tallet).  Kanskje vi  påspanderer en slik seng  til  nr.3. For kanskje har vi vunnet i lotto innen da :p

2 kommentarer:

  1. Ja den e vakker! Liam bi å få seg ei sånn, evt ho lillesøster :) Må ha, bare MÅ ha :):):)

    SvarSlett
  2. Ja, vi MÅ ha den senga vi og trur eg, men det bi te nr.3 i såfall. E så mykji man ska ha :/

    SvarSlett