torsdag 19. januar 2012

Pink- is my new obsession..

synger Aerosmith. 


Det er vel en overdrivelse at jeg har blitt besatt av rosa, men jeg liker fargen veldig godt. I alle nyanser. Tror alltid jeg har hatt et hint av rosa i hjemmet mitt, i det siste i mer støvete varianter. Pastellrosa er også kjempefint syns jeg, men nå har jeg forstått at det er skarpe neonfarger som gjelder.


Jeg er ikke opptatt av at hjem skal være trendy, men at man blir påvirket av trender det er ikke til å stikke under en stol.  For 4 år siden kjøpte jeg noen knæsjrosa puter for å sprite opp stua litt. Ifjor vurderte jeg å kvitte meg med dem. Men merkelig nok har de klart å klamre seg fast og ikke blitt med de x antall esker og søppelsekker som vi har levert til bruktbutikken. Så kanskje var det meningen, kanskje visste de at jeg kanskje ville gi dem en ny sjanse? 

Vel, jeg er fortsatt i vurderingsfasen. Foreløpig har de fått fast plass i kjellerstua, men hvem vet... kanskje vil de plutselig havne i sofaen oppe i stua??  En ting er sikkert, jeg trenger mer farger i heimen! 




1 kommentar:

  1. Kult! E e fan av nøytrale rom, som kan stæsjes me knæsje farge :):) Likt putekombinasjon vældi godt :)

    SvarSlett