tirsdag 3. september 2013

Babyshower for ei venninne

Når jeg fikk baby sist var Babyshower en amerikansk greie, og det er "bare" 3 år siden. Det var sikkert noen som arrangerte det her i Norge, men ikke i min omgangskrets. Egentlig er jeg ikke noe tilhenger av å innføre så mange tradisjoner. Det blir for mye tilslutt. Likevel tenker jeg at dette er ganske koselig. Ihvertfall på et lite sted som dette hvor det i utgangspunktet ikke skjer så mye.  Så lenge ting ikke koster skjorta, så er det jo bare positivt tenker jeg. Også er det greit å forhøre seg med den det gjelder hva de tenker om sånt. Jeg gjorde det litt sånn diskre da vi møttes hjemme hos henne tidligere i sommer.

Det ble en veldig hyggelig sammenkomst. Noen lagde bleiekaka, noen bakte ei spiselig kake og ei bakte rundstykker, mens jeg sto for dekket bord med enkel pynt og drikke (brus og kaffe). Perfekt arbeidsfordeling, noe som gjorde at dette ble veldig enkelt å arrangere.

Vi hadde ikke noe leker i dette babyshoweret, vi bare møttes for å prate og kose oss. Ja, og som navnet sier så er det et babyshower, altså et gavedryss. Derfor ble det selvsagt delt ut gaver til babyen som fortsatt ligger i magen. 

Må igjen få takke Festfabrikken for superrask levering av sugerør og Babyshower-banner. (ikke reklame/annonse)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar