søndag 10. oktober 2010

Bare noen bilder underveis...

Noen av mannfolkene som hjelper til med oppussingen. Bestefaren til Vegard i gul t-skjorte og bestefarens kompis. Her legger de gulvbord på stueveggen.

Jeg har grunnet skapet på soverommet. Tok nesten en halv dag dette fillearbeidet.

Gulvbordene som har blitt lagt på stueveggen. Er langt ifra ferdig.

Min mann må selvsagt få mye skryt for at han står på fra morgen til kveld. Jeg får kanskje ting til å høres enkelt ut, men jeg er glad jeg slipper mye av pirkarbeidet og setter pris på de som gjør det. Her er han nok klar for en pause!

3 kommentarer:

  1. Her sjer eg d e litt å ta tak i, og jammen har dåkk stått på og så langt!:o) Gleda meg te å sjå meir her ifrå, elska å sjå før og ettrbilda!
    Løkke te!:o)

    SvarSlett
  2. Ja før å underveis å ætterbilda lika eg å :D Ser allerede førr meg korsn det bi færdi innreda:):):)
    Ke main sko ha jort utn mainnfolk??? :P

    SvarSlett
  3. Ja, det mykji som ska gjærest, men det e artiar no som det e litt framgang.
    nei, eg hadd ailler kommi te å hatt et hus uten mannfolk. Eg forsto meg ikke eingång på kessn man kjøpt et hus, med tanke på signering av kontrakt, tinglysning osv osv.... eg skjønna ikke en pøkk!
    :p
    Ja, du Natalie har allerede kommi med et par gode tips. Har ikke røkki å tenkt så langt som interiørdetalja egentlig. Vanskelig å bestem seg førr ein stil og, men eg trur eg går førr den stiln at eg kjøp det eg lika, og satsa på at det bi fint ilag :p eg har bære tenkt på det eg må gjær før jul og før beibin kjem. Bi kji å rekk nåkkå som helst!!

    SvarSlett