torsdag 22. januar 2015

Mateas soverom

Barnas soverom er jeg ikke spesielt fornøyd med. Det var litt vanskelig å lage gode oppbevaringsløsninger som samtidig som det skal se pent ut. Rommet til Matea er også bittelitt knøvlete. For ikke å snakke om at vi pusset opp hele huset samtidig og vi skulle fylle opp med møbler og ting her og der, slik at det ble mye halvveisløsninger overalt. I tillegg skulle jo lillebror Johan også ha et rom. Det meste jeg vil ha på rommene er fra Ikea. Og Ikea er jo ikke akkurat en svipptur unna. Og det er heller ikke billig å frakte, så det har alltid blir utsatt eller så har vi brukt pengene på andre ting som er viktigere. Som nye vindu for eksempel ;)

Nå har jeg masse lure ideer til oppvaring og løsninger, men nå skal jo barna bytte litt på rommene til sommeren, så det blir ikke gjort de store greiene før den tid. 

Ikke alt jeg er misfornøyd med da. Hjørnet hvor senga står er både jeg og Matea fornøyd med. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar