onsdag 23. juli 2014

Babyshower!

Nå er det snart 3 uker siden jentegjengen arrangerte babyshower for meg. (surpriseparty!!!) Men pågrunn av en hektisk periode akkurat da, ble det ikke noe blogginnlegg om det. 

Man kan nå mene hva man vil om babyshower og at det er så amerikanisert. Jeg syns det var veldig koselig at jeg og da spesielt babyen i magen blir satt stas på. Det er er jo det, og det sosiale som er det hyggeligste med dette. Det er jo selvsagt en bonus med de gavene også. Dessuten er det jo bedre å få gavene på forhånd og faktisk få med seg hva man får, istedet for at man sitter med en baby på brystet og er helt i ammetåka. Pakker opp pakken sånn halvveis, ser raskt hva som er oppi før man må legge den til siden fordi man må holde babyen på plass inntil brystet. Såvidt man kommer på å si tusen takk.  

Eneste ulempen slik jeg ser det nå er jo alt det rosa stæsjet man har fått: Hva om det kommer en gutt? Sånn sett er det kanskje praktisk å få gavene etter at man har født. Likevel så har jeg jo hamstret mye rosa selv. Så kommer det en gutt ut, så får han fint leve med litt rosa :)

Det ble en del gaver til lillebaby

Pink it is!

Kuleste fruktvogna

Noen som kan kunsten å lage kake


Gjettekonkurranse på vitale mål, fødselsdato og øyefarge. Morsomt var det !! :)

Den fin bleievogna som svigerinna mi har laget! Er så imponert over hvor flink enkelte er! :)

Dig in!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar