tirsdag 9. november 2010

Begynner å få listene opp

Nei, nå begynner det kanskje å bli litt mange hvite bilder her. Alt er bare hvitt og likt. Skal bli deilig å få lagt ut bilder når man skal begynne å innrede, for da blir det ikke BARE hvitt.  Skal se om jeg får lagt ut noen bilder av interiør jeg blir inspirert av, og litt om hvilken stil jeg tenker å ha. Vi får se hva jeg får tid og ork til.

Nå har det kommet opp en del lister i huset. Det gjør at det straks ser mye bedre ut. Små ting kan gjøre underverker. En del av listene er bare grovkappet, så det skal tilpasses litt til, men det går fremover. Listene skal få et ekstra strøk med maling også.
Vi har valgt å bruke klosser i takhjørnene for å gjøre legging av lister enklere og raskere. Når jeg ser hvor mye tilpasning som skal til for å legge lister perfekt, så  tror jeg vi har gjort et riktig valg der. Nå er jeg også en av dem som syns klosser er fint. Vet at mange ikke syns noe om det, men dem om det ;) Hver sin smak.

Her er smakebit på hvordan det ser ut med lister:

Vinduene over trappa

Soveromsgangen

Foreldresoverommet

Ene delen av stua. Her må vi male et ekstra strøk maling på veggene. Har kommet noe feil maling på noen av bordene. Kanskje dere ser at det skinner i noen bord...det har kommet noe maling med ekstra glans som ikke skal være der.

Stuevinduene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar