tirsdag 9. juli 2013

Noen krus gjør faktisk kaffen bedre!

Har du en favorittkopp du drikker kaffe eller te ifra?  Før var jeg ikke så nøye på det, så lenge det var et krus liksom. For noen år tilbake da jeg og min kjære nettopp hadde blitt samboere og jeg skulle servere han kaffe fra et av mine stilige krus (de var ihvertfall det da, nå er de donert til bruktbutikken), var han ikke helt fornøyd. -Disse krusene er for tykke sa han, kaffen smaker ikke godt fra disse krusene! Det beste er å drikke kaffen fra en tynn kopp!
Jeg tror jeg hevet øyebrynet et par hakk og himlet litt med øyene. Men det er jo faktisk sant: Kaffen ER bedre når den drikkes fra "tynne" krus!

Dette lille kruset fra Pip studio er den perfekte kaffekopp! En liten feriegave fra min snille tante.  De litt større krusene er perfekt til te :)

PS: Jeg har kjøpt nytt objektiv til kamera, så temaet kaffekopp ble til nettopp fordi jeg måtte teste ut den nye duppedingsen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar