tirsdag 22. mars 2011

Fått opp hylleknekter over kjøkkenbenken

Vegard var effektiv i dag og skrudde opp hyller før han dro på jobb idag. Da fikk jeg endelig flyttet vekk litt rot fra kjøkkenbenken. Hyllene er fra House Doctor og var egentlig ikke billige, men jeg syns de var fine og de virket veldig robuste. Kjøpte de litt på impuls på interiørbutikken Fru Dahl på Fauske. De var litt knøvlete å henge opp ifølge mannen, så jeg fikk ikke lov til å kjøpe hyller med slike fester igjen, med tanke på hvor tung hyllene var. Jaja, nå er de oppe, men de må ned igjen for vi må male et strøk maling til på veggen.



4 kommentarer:

  1. Hva er det mitt øye skimter???? en KOKEBOK?? Må jo vær Vegard sinnj :P hihi :) Dritfine hylla! Å så så fin farg på væggen!!!

    SvarSlett
  2. Kjæmpefint!! Rålekker den fargå dåkk har på veggen...trur eg ha kommentert d før. Ke den heita?

    SvarSlett
  3. Koselig med slike hyller på kjøkkenet:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Takk og takk:)

    Natalie: Det e faktisk mi bok. Har laga et par retta ifra en skjønna du;) Har bynt å bi en liten amatørkokk på kjøkkenet. Må jo det når man ha vørti mamma;)

    Siv: Trur det va Varm Lin farga heita :)

    SvarSlett