onsdag 22. mai 2013

80's style-pakke fra Festfabrikken

Neste helg skal jeg feire 30 års dagen min, sånn ca 1.5 mnd på etterskudd. Da er det duket for 80-90-talls fest hjemme hos meg. Regner med det blir litt mer 80-tall enn 90-tall, er jo litt enklere på et vis. Det er jo veldig mye 80-talls mote ute og går nå for tiden, så egentlig er det ikke så freaky som det en gang var. Kommer selvsagt an på; Hårfrisyrene er vel ikke heeelt tilbake i motebildet. Ser ikke så mye krepp, puddel og hockeyi gatene ennå.

I forbindelse med feiringen måtte jeg bestille noen pappfat, pappkrus m.m. Ja, for jeg gidder ikke stå på en haug oppvask dagen derpå altså :p  Ble så glad da jeg fant disse hos Festfabrikken

Hyggelig innpakket, med en penn på kjøpet til og med :)


Likte dette som det var litt 80's schwung over.  Eneste var at pappfatene var litt mindre enn jeg trodde.
Det var utrolig god service hos Festfabrikken. Jeg spurte om det gikk fort å sende det i posten, og da fikk jeg umiddelbart svar om at de kunne prioritere å pakke min pakke først neste dag. To dager etterpå var den her i Sulis, og de hadde merket pakken med "haster".  De hadde pakket i hui og hast selv om pengene fra meg ikke hadde kommet inn på konto.  Så dette var meeeget god service. De blir jeg nok å bestille fra flere ganger.

PS: Dette er forresten ikke noen reklame eller annonse for festfabrikken. Dette er bare min personlig opplevelse og min personlig mening utifra noe jeg selv ville bestille. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar