tirsdag 23. juli 2013

Endelig kom sommeren tilbake!

Vi nordlendinger trakk det lengste strået på forsommeren i år. Vi hadde temperaturer opp mot 30 grader i mai, og det må da være rekord? I de siste to ukene som har vært fikk vi smekk på baken for å skrytt været opp i skyene på instaweather, facebook og alskens sosiale medier. Det har regnet hver eneste dag og ikke nok med det; Temperaturene har knappest bikket over 10 grader. Surt og kaldt. Jeg tuller ikke når jeg satt på lekeplassen iført ullundertøy, fleece og allværsjakke i midten av juli og likevel frøs! Det er samme mengde klær som jeg pleier å ha ute i påsken. Say no more!
Men idag, endelig! Endelig skinner sola og graderstokken har steget over 20 tallet. Umulig å ikke føle seg litt ekstra glad da. Det som er ekstra positivt er at jeg har en friperiode i turnus nå, og de to ukene vi holdt på å regne og fryse bort, så jobbet jeg intensivt på jobb. Så litt flaks har jeg da hatt ;)

Har knipset bilder av noe som gir meg sommerstemning. Jordbær, godt lesestoff, radio og morgenkaffe ute. Legg til sjø, svaberg og måseskrik så er vi der!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar