mandag 15. november 2010

Har fått opp spotter på kjøkkenet og satt inn verandadøra +++

Da har den nye verandadøra endelig kommet på plass. Den ble ifølge Vegard plukket ut litt på "måfå", men den passet jo godt inn med de andre vinduene og stua forøvrig.
Ellers har det blitt boret hull og satt i spotter i kjøkkentaket. Mulig de fortsetter med spottene på stua ikveld, så skal elektriker komme og koble på strøm iløpet av uka.

Jeg har ikke vært oppe i huset selv idag, men har blitt fortalt at de har strevd hardt med en tilpasning av en dør som skal gå til soveromsgangen. De har brukt så og si hele dagen på det. Også har Stian tapesert den ene veggen på soverommet.  Da jeg fikk tapeten syns jeg den var litt lysere enn jeg trodde. Jeg hadde vel i utgangspunktet ønsket en mørkere gråfarge. Den som kom nå var mer sølvgrå. Men det gjør vel ikke så mye, det er ihvertfall noe annet enn hvitt, hehe:) Jeg drar vel opp imorgen og sjekker hvordan den gjør seg på veggen.

Verandadøra har kommet på plass.

Her holder de på å legge spotter i taket på kjøkkenet.

1 kommentar:

  1. Steikji dåkk e effektiv!!:o) Håpa dåkk e på plass te jul dfa, vi klart d akkurat i fjord. Sååå koseli å feir jul i SETT EIGA hus.:o)

    SvarSlett